Műszaki segítség

Karbantartás – 48 órán belül!

Az automata higiéniai karbantartása

Semmi sem fontosabb a számunkra, mint termékünk abszolút tisztasága. Ezért ajánlunk Önnek az automata higiéniai tisztítását végző szervizünket. Ezen költségkímélő megoldás segítségével könnyen megbizonyosodhat arról, hogy az automatája megfelelően működik, tökéletesen tiszta akár csak a víz, amit elkészít.
Amennyiben úgy érzi, hogy az automatája tisztításra szorul, csak hívjon bennünket, mi megtesszük ezt Önnek.

Ha az automatája nem működik és helyben nem javítható mi cserekészüléket is tudunk biztosítani. Hívjon bennünket a 0670-383 3321 -es telefonszámon.

Karbantartóink szükség esetén ingyenes tanácsadással szolgálnak. Kedvező áron szerviz és higiéniai szolgáltatást is nyújtunk.

Mielőtt tárcsáz bennünket, tekintse át az alábbi gyorsellenőrző listát, reméljük segítségére lesz:

 

Hibajelenség Lehetséges okok, megoldások
Az automata nem működik.
  • Hiba az áramellátásban. Kérjük, ellenőrizze az automata csatlakozóját és az automatát ellátó áramforrást.
A víz nem hideg.
  • Hiba az áramellátásban. Kérjük, ellenőrizze az automata csatlakozóját és az automatát ellátó áramforrást.
  • Ellenőrizze, hogy automata nincs-e túl közel valamilyen hőforráshoz, pl. tűzhely vagy radiátor. Ebben az esetben kérjük, helyezze a berendezést a hőforrástól távolabb.
  • Ellenőrizze, hogy az automata hátsó borítóeleme nincs-e túl közel a falhoz. Minden esetben kérjük, hagyjon min. 15 cm távolságot a hátsó borítóelem és a fal között.
  • Egyszerre többen, nagy mennyiségű vizet fogyasztottak. Ebben az esetben az automatának rövidebb időre van szüksége, hogy újból hidegvizet szolgáltasson.
A víz nem elég meleg.
(A hideg-meleg vizes automaták esetén)
  • Hiba az áramellátásban. Kérjük, ellenőrizze az automatát ellátó áramforrást a „Az automata nem működik” című fejezetben leírtak szerint.
  • Ellenőrizze, hogy a berendezés jobb oldalán vagy hátsó részén található kapcsoló „OFF”/„0” állásban van-e. Kérjük a kapcsolót, állítsa át „ON”/„1” állásba!
  • Az automata körüli környezet hőmérséklete túl hideg. Kérjük, helyezze szobahőmérsékletű helyre a berendezést.
  • Az összes melegvizet elhasználta a forró vizes tartályból. Kérjük, várjon 15 percet, majd próbálja meg újra.
A víz túl lassan folyik.
  • Kérjük, ellenőrizze, hogy a vízadagoló cső és a kifolyócsap tiszta és nincsenek eldugulva. Ha dugulást tapasztal, vegye fel a kapcsolatot a karbantartóinkkal, hogy a hibát elhárítsák.
  • Üres a tartály. Kérjük, tegyen fel újabb, teli ballont az automatára.
Vizes a talaj az automata körül.
  • Kérjük, ellenőrizze, hogy a túlfolyó tálca megtelt-e. Ebben az esetben ürítse azt ki. Ne felejtse el, hogy a túlfolyó tálca nincs összekötve az épületben található lefolyórendszerrel. Így tehát, ha ez megtelik, üríteni kell a mosogatóba vagy mosdóba.
  • A vizesballon repedt. Kérjük, cserélje ki a repedt ballont egy hibátlanra.
Az automata túl hangos.
  • Egyenetlen talajon áll az automata? Kérjük, helyezze a berendezést stabil, egyenes felületre.
  • Az automata érintkezik valamilyen tárggyal? Kérjük az érintkezést, szüntesse meg.
  • A CO2 palack hozzáér a kompresszorhoz? Kérjük, ellenőrizze a CO2 palack helyzetét (a szénsavas automaták esetén).
A szénsavas csap nem ad szénsavas vizet (csak a szénsavas automaták esetében)
  • Kifogyott a CO2 palack? Kérjük, ellenőrizze, hogy világít-e a „CO2” lámpa, és ha igen hívjon bennünket.
  • Hiba az áramellátásban. Kérjük, ellenőrizze az automatát ellátó áramforrást.